Звучать урочисті фанфари. Діти шикуються як
на лінійку
|
|
Ведуча
|
Любі гості, мами й
тата
Дорогі наші малята!
Свято розпочати
час!
Вас зібралось так
багато
На найперше ваше
свято!
Раді привітати вас!
|
|
Ви сьогодні
доведете,
Що ви весело живете.
Що навчаєтеся
гарно,
Не розтрачуєте часу
марно.
Ви допитливі і
будете старатись,
Стати гідними
«Чомучками» всі зватись!
|
|
Отож, громадо,
рівняйся, струнко!
Нехай перекличка
звучатиме лунко.
|
Звучить перекличка початкових класів.:
загін, назва, девіз.
|
|
Ведуча
|
Молодці, завзяті
діти,
Всі кмітливі і
розумні, вірим!
Як умієте трудитись
Зараз трішки перевірим!
|
|
Разом позмагаємось,
дружно ми пограємось
І чи згідні стать «Чомучками» разом ми дізнаємось.
|
Звучить мелодія із мультфільму «Крокодил Гена», виходить Пані Шапокляк
|
|
Шапокляк
|
Я пані Шапокляк,
Я живу і так, і
сяк.
Знаю, діти, що ви вредні,
Що ви скажете мені,
Що це правда: так
чи ні? (Ні!)
Ладно-ладно, я ось
тут посиджу й почекаю,
Трішечки послухаю і
попозіхаю.
Поки ви тут будете
змагатись, зможу я переконатись.
Працьовиті ви, а чи
ліниві,
Тож побачимо, які
ви спритні і кмітливі!
|
Ведуча
|
Пані Шапокляк, тоді просимо присісти у журі, воно в
нас дуже компетентне. А саме у його складі:
|
Ведучий
|
За кожну перемогу
загін отримує жетончик, хто назбирає найбільшу кількість жетонів, той отримає
медаль «Найрозумніших» від тітоньки Сови
|
Звучить мелодія, вилітає тітонька Сова
|
|
Сова
|
Я бачу, що на свято
посвяти у «Чомучки» зібралися розумні дітлахи. І перше, що характеризує
справжню чомучку, це її розум і допитливість.
Зараз ми це і
перевіримо:
Завдання 1.
«Відгадай загадки» (Завдання для кожного загону написані на
аркушах)
Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Найбільша кількість
балів – 1 жетон (У
кожного загону свій колір жетонів: червоні, сині, зелені)
1.Мій перший склад – миліш за все на світі.
А другий – вказує на все.,
А разом люблять його всі – і
дорослі, і малі.
Бо всім воно тепло несе.(Сон-це)
2.В моєму слові сильний вітер,
Коли допишем «К» вкінці,
Росту в землі, я на городі,
Даю солодкі корінці.(Буря-к)
3.Піднімається завжди із кип’ячої
води
А допишем вкінці «К» То
пограти туди йди.(Пар-к)
4.Їла дуб, поламала собі зуб.(Пилка)
5.Тримаюсь тільки на ходу,
Як зупинюсь, то упаду.(Велосипед)
6.Без язика та без голосу, а про все розкаже.(Книга)
|
Ведуча
|
Наступне Завдання 2:
«Запитання - жарти»
(Ведуча задає кожному загону запитання
по черзі)
Кожна правильна
відповідь – 1 бал.
Найбільша кількість
балів – 1 жетон (У
кожного загону свій колір жетонів: червоні, сині, зелені)
1.
Що
можна побачити із закритими очима? (Сон)
2.
Коли
небо буває нижче землі?
(Коли воно відображається у воді)
3.
Горіли
3 електричних лампочки.Одну із них погасили. Скільки лампочок залишилось? (3)
4.
Яке
колесо автомобіля не крутиться при спуску із гори? (Запасне)
5.
Синю
хустинку вмочили у Чорне море, якою її витягли із води? (Мокрою)
6.
Назва
якої річки у тебе в роті? (Десна)
|
Ведуча
|
Завдання 4:
«Дім казок» У
вигляді хатки, у віконці якої висять стрічки паперу із питаннями, пов’язаними
з казками. Відірвати папірець і письмово дати відповідь.
Кожна правильна
відповідь – 1 бал.
Найбільша кількість
балів – 1 жетон (У
кожного загону свій колір жетонів: червоні, сині, зелені)
1.
Добрий
лікар …(Айболить)
2.
Наречений
Мухи-Цокотухи (Комар)
3.
Лікар,
друг Незнайки (Пілюлькін)
4.
Дівчинка,
яка загубила туфельку на балу (Попелюшка)
5.
Загадкова
баба з носом (Баба Яга)
6.
Вухастий
друг крокодила (Чебурашка)
7.
Той,
хто лякав Фрекен Бок (Карлсон)
8.
Кращий
друг Карлсона (Малюк)
9.
Кіт,
який хотів товаришувати із мишами (Леопольд)
10.
Ведмідь
, друг Мауглі (Балу)
11.
Той, щовід лисиці не втік (Колобок)
12.
Той, хто бідного господаря зробив вельможею (Кіт
у чоботях)
|
Сова
|
Що ж, молодці, а
тепер давайте дружно поворушимся. Починаємо гру «Знайди свою пару». Для цієї
гри у нас є заздалегідь приготовлені малюнки із зображенням предметів, які
можуть скласти пару за любими ознаками, наприклад: кішка – собака, море –
чайки, лицар – герб, буквар – портфель. На 1, 2, 3 кожна команда шикується в
шеренгу. Вам на спини буде прикріплено ці малюнки. По команді свистка під
музику ви повинні відшукати свою пару взятись із нею за руки. 1, 2, 3 -
почали
|
Звучить музика, діти відшукують пари
|
|
Сова
|
Молодці, трішечки
розім’ялися, а тепер переходимо до найцікавішого завдання, яке було вашим
домашнім завданням.
|
|
Зараз діти нам
покажуть всі свої таланти,
Адже є в нас серед
них співаки і музиканти.
|
Шапокляк
|
Цей конкурс
художньої самодіяльності оцінюватиметься за 5-бальною системою. Скільки балів
набере команда, стільки і отримає жетонів.
|
Кожен загін показує номер художньої
самодіяльності. Журі підбиває підсумки, ведучі рахують жетони, які кожна
команда наклеювала на окремий плакат-візитку, виготовлений загоном
заздалегідь
|
|
Ведуча
|
Медаль
«Найрозумнішого» від тітоньки Сови одержує загін ___________________
|
Звучить туш, Сова вручає медаль
|
|
Шапокляк
|
Що ж скажу вам,
друзі юні,
Ви допитливі й
розумні,
Стать «Чомучками» -
готові,
Навіть і немає мови
|
Шапокляк
|
Просимо за нами
гучно промовляти.
Слова обіцянки дружно всім сказати!
|
Говорять
хором :
Обіцяємо трудитись,
В першу чергу гарно вчитись.
Бути першими в усьому
І
любити рідну школу,
Чесно і правдиво жити
Й дорости до «Слідопитів»!
|
|
Звучить музика, усім дітям вручають значки
«Чомучок»
|
|
Ведуча
|
Отож, громадо,
рівняйся, струнко!
Нехай наш девіз
звучатиме лунко.
|
Говорять разом девіз:Будем вчитися як слід,
щоб про нас почув весь світ!
|
|
Ведучий
|
Всім спасибі: дітям
і учителям,
Хай у відданій і
плідній праці все вдається вам!
|
Всі жетони – це різнокольорові стікери,
роздають їх і рахують Пані Шапокляк і тітонька Сова
|
педагога- організатора, вчителя музичного мистецтва, керівника гуртків Переселенської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Сценарій прийняття у Чомучки
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар