Сценарій прийняття у Чомучки



Звучать урочисті фанфари. Діти шикуються як на лінійку

Ведуча
Любі гості, мами й тата
Дорогі наші малята!
Свято розпочати час!
Вас зібралось так багато
На найперше ваше свято!
Раді привітати вас!

Ви сьогодні доведете,
 Що ви весело живете.
Що навчаєтеся гарно,
Не розтрачуєте часу марно.
Ви допитливі і будете старатись,
Стати гідними «Чомучками» всі зватись!

Отож, громадо, рівняйся, струнко!
Нехай перекличка звучатиме лунко.
Звучить перекличка початкових класів.: загін, назва, девіз.
Ведуча
Молодці, завзяті діти,
Всі кмітливі і розумні, вірим!
Як умієте трудитись
Зараз трішки перевірим!

Разом позмагаємось, дружно ми пограємось
І чи згідні стать «Чомучками» разом ми дізнаємось.
Звучить мелодія із мультфільму  «Крокодил Гена», виходить Пані Шапокляк
Шапокляк
Я пані Шапокляк,
Я живу і так, і сяк.
Знаю, діти, що ви вредні,
Що ви скажете мені,
Що це правда: так чи ні? (Ні!)
Ладно-ладно, я ось тут посиджу й почекаю,
Трішечки послухаю і попозіхаю.
Поки ви тут будете змагатись, зможу я переконатись.
Працьовиті ви, а чи ліниві,
Тож побачимо, які ви спритні і кмітливі!
Ведуча
Пані Шапокляк, тоді просимо присісти у журі, воно в нас дуже компетентне. А саме у його складі:




Ведучий
За кожну перемогу загін отримує жетончик, хто назбирає найбільшу кількість жетонів, той отримає медаль «Найрозумніших» від тітоньки Сови
Звучить мелодія, вилітає тітонька Сова
Сова
Я бачу, що на свято посвяти у «Чомучки» зібралися розумні дітлахи. І перше, що характеризує справжню чомучку, це її розум і допитливість.
Зараз ми це і перевіримо:
Завдання 1.
«Відгадай загадки» (Завдання для кожного загону написані на аркушах)
 Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Найбільша кількість балів – 1 жетон (У кожного загону свій колір жетонів: червоні, сині, зелені)
1.Мій перший склад – миліш за все на світі.
   А другий – вказує на все.,
   А разом люблять його всі – і дорослі, і малі.
   Бо всім воно тепло несе.(Сон-це)
2.В моєму слові сильний вітер,
   Коли допишем «К» вкінці,
   Росту в землі, я на городі,
   Даю солодкі корінці.(Буря-к)
3.Піднімається завжди із кипячої води
   А допишем вкінці «К» То пограти туди йди.(Пар-к)
4.Їла дуб, поламала собі зуб.(Пилка)
5.Тримаюсь тільки на ходу,
   Як зупинюсь, то упаду.(Велосипед)
6.Без язика та без голосу, а про все розкаже.(Книга)

Ведуча
Наступне Завдання 2:
«Запитання - жарти» (Ведуча задає кожному загону запитання по черзі)
Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Найбільша кількість балів – 1 жетон (У кожного загону свій колір жетонів: червоні, сині, зелені)
1.     Що можна побачити із закритими очима? (Сон)
2.     Коли небо буває нижче  землі? (Коли воно відображається у воді)
3.     Горіли 3 електричних лампочки.Одну із них погасили. Скільки лампочок залишилось? (3)
4.     Яке колесо автомобіля не крутиться при спуску із гори? (Запасне)
5.     Синю хустинку вмочили у Чорне море, якою її витягли із води? (Мокрою)
6.     Назва якої річки у тебе в роті? (Десна)
Ведуча
Завдання 4:
«Дім казок» У вигляді хатки, у віконці якої висять стрічки паперу із питаннями, пов’язаними з казками. Відірвати папірець і письмово дати відповідь.
Кожна правильна відповідь – 1 бал.
Найбільша кількість балів – 1 жетон (У кожного загону свій колір жетонів: червоні, сині, зелені)
1.     Добрий лікар …(Айболить)
2.     Наречений Мухи-Цокотухи (Комар)
3.     Лікар, друг Незнайки (Пілюлькін)
4.     Дівчинка, яка загубила туфельку на балу (Попелюшка)
5.     Загадкова баба з носом (Баба Яга)
6.     Вухастий друг крокодила (Чебурашка)
7.     Той, хто лякав Фрекен Бок (Карлсон)
8.     Кращий друг Карлсона (Малюк)
9.     Кіт, який хотів товаришувати із мишами (Леопольд)
10.                       Ведмідь , друг Мауглі (Балу)
11.                        Той, щовід лисиці не втік (Колобок)
12.                        Той, хто бідного господаря зробив вельможею (Кіт у чоботях)
Сова
Що ж, молодці, а тепер давайте дружно поворушимся. Починаємо гру «Знайди свою пару». Для цієї гри у нас є заздалегідь приготовлені малюнки із зображенням предметів, які можуть скласти пару за любими ознаками, наприклад: кішка – собака, море – чайки, лицар – герб, буквар – портфель. На 1, 2, 3 кожна команда шикується в шеренгу. Вам на спини буде прикріплено ці малюнки. По команді свистка під музику ви повинні відшукати свою пару взятись із нею за руки. 1, 2, 3 - почали
Звучить музика, діти відшукують пари
Сова
Молодці, трішечки розім’ялися, а тепер переходимо до найцікавішого завдання, яке було вашим домашнім завданням.

Зараз діти нам покажуть всі свої таланти,
Адже є в нас серед них співаки і музиканти.
Шапокляк
Цей конкурс художньої самодіяльності оцінюватиметься за 5-бальною системою. Скільки балів набере команда, стільки і отримає жетонів.
Кожен загін показує номер художньої самодіяльності. Журі підбиває підсумки, ведучі рахують жетони, які кожна команда наклеювала на окремий плакат-візитку, виготовлений загоном заздалегідь

Ведуча
Медаль «Найрозумнішого» від тітоньки Сови одержує загін ___________________

Звучить туш, Сова вручає медаль
Шапокляк
Що ж скажу вам, друзі юні,
Ви допитливі й розумні,
Стать «Чомучками» - готові,
Навіть і немає мови
Шапокляк
Просимо за нами гучно промовляти.
 Слова обіцянки дружно всім сказати!

Говорять хором :
Обіцяємо трудитись,
В першу чергу гарно вчитись.
Бути першими в усьому
І  любити рідну школу,
Чесно і правдиво жити
Й дорости до «Слідопитів»!
Звучить музика, усім дітям вручають значки «Чомучок»
Ведуча
Отож, громадо, рівняйся, струнко!
Нехай наш девіз звучатиме лунко.

Говорять разом девіз:Будем вчитися як слід, щоб про нас почув весь світ!

Ведучий
Всім спасибі: дітям і учителям,
Хай у відданій і плідній праці все вдається вам!

Всі жетони – це різнокольорові стікери, роздають їх і рахують Пані Шапокляк і тітонька Сова



Немає коментарів:

Дописати коментар