Учнівське самоврядування


Принципи
учнівського самоврядування

·        Сміливіше внось свої пропозиції задля прийняття колективного рішення.
·        Не бійся, що вносиш ідеї прості, з банку ідей відберемо золоті.
·        Ідею іншого критикувати не маєш права, покритикуєш – не буде ідей.
·        Думку викладай розважливо, якщо потрібно – повтори.
·        Часу не марнуй, пропозиції внось коротко і ясно.
·        Чітко втямиш – краще зробиш.
·        Погодився легко – не означає сприйняв глибоко.
·        Не думай, що ти в чомусь переважаєш друзів і не смій задаватися.
·        Довіру треба розуміти так: все перевіряється ділом, турботою і дружбою.
·        Перш ніж прийняти рішення, навчись бездоганно його виконувати.
·        Усяке діло величає результат. Не соромно помилятись. Соромно не вміти і не бажати виправлятись.
·        Зауваження приймаються, пропозиції виконуються.
·        Твори, фантазуй сміливіше – шукай шляхи виконання рішень.
·        Не відкладай на завтра вирішення того питання, яке необхідно і можна вирішити сьогодні.
·        Прийняв рішення – виконуй! Доручив іншим – довіряй!

Вищій орган самоврядування в класах – загальні збори учнів. Вони дають змогу впровадити рішення ради в життя класних колективів, а також формують почуття відповідальності за доручену справу. Учнівське самоврядування в школі здійснюється за такими основним напрямками:  організаційним, освітнім, громадянським, військово-патріотичним, історичним, естетичним, спортивним, господарчим, здоров’язберігаючим, екологічним.
         Усі ці напрямки   своєю метою передбачають – виховання у молоді здатності, ефективно розв’язувати проблеми, що виникають у реальних життєвих ситуаціях, сприянню розвитку лідерського потенціалу школярів.
     Виконавчим органом є Рада республіки, до складу якої входять лідери що очолюють шість  міністерств.

1. Міністерство партнерства та толерантності;
Налагоджує партнерські відносини між дітьми – учнями класів, з учнями з інших шкіл, батьками, педагогічними працівниками, органами влади та місцевого самоврядування, різноманітними громадськими організаціями, комерційними структурами; створює інформаційну базу даних шефських організацій; встановлює нові контакти зі спонсорами, використовуючи можливості мереж Інтернет; постійно проводить різноманітні зустрічі як ділового так і розважального характеру з представниками різних організацій, закладів, структур; налагоджує товариські відносини та взаємообмін делегаціями з різними органами дитячого самоврядування в межах району; сприяє організації спільних заходів дітей, батьків та педагогів; висвітлює свою роботу у засобах масової інформації школи.
Молчан Вікторія
Литвин Валерія
Кучма Вікторія


 2. Міністерство  освіти і науки;
Використовуючи різні форми і методи, заохочує дітей різного віку до здобуття ними повноцінної загальної освіти; бере активну участь в організації та проведенні предметних тижнів, олімпіад, конференцій; відзначає найактивніших та переможців; організовує проведення тематичних семінарів та тренінгів, які не входять до шкільних програм; висвітлює діяльність міністерства в засобах масової інформації.
Говорун Дарина
Піхало Назар
Мірошник Каріна

  
3. Міністерство  преси та інформації
Забезпечує необхідною інформацією діяльність правління Учнівської республіки; висвітлює роботу усіх міністерств у засобах масової інформації; створює інформаційну базу даних; постійно працює над поновленням матеріалів; оформляє інформаційні листи, випускає газету; налагоджує зв’язки та співпрацю з районною газетою, радіо та телебаченням, організовує роботу шкільного радіоцентру; працює над створенням позитивного іміджу учнівського самоврядування серед дітей; заохочує до співпраці дітей, котрі мріють стати журналістами; організовує різноманітні конкурси; бере участь в районних і обласних конкурсах молодіжної преси.
Онопрійчук Алан
Молчан Вадим
Шаповал Роман


4.  Міністерство  спорту та здорового способу життя
Організовує роботу з пропаганди здорового способу життя; організовує серед дітей просвітницькі акції щодо небезпеки формування залежності від комп’ютерних ігор; веде профілактичну роботу під час поширення таких захворювань, як грип, туберкульоз та ін..; налагоджує співпрацю зі спортивними товариствами, лікарями та психологами для спільного проведення заходів і туристичних змагань; висвітлює діяльність міністерства в засобах масової інформації.
Коваль Ярослав
Брень Вікторія
Пономаренко Каріна


5.     Міністерство  культури та дозвілля
Збирає банк методичних рекомендацій та сценаріїв різноманітних заходів як ділового, так і розважального характеру; займається проведенням свят, фестивалів, конкурсів, зустрічей; створює картотеку творчо обдарованих дітей, забезпечує їх інформацією стосовно конкурсів та фестивалів творчості; веде фото літопис масових заходів школи, організованих Правлінням Учнівської республіки; висвітлює діяльність міністерства в засобах масової інформації.
Семененко Руслана
Губенко Альона
Яцюк Вероніка


6. Міністерство  внутрішніх справ
      Проводить просвітницьку роботу з питань вивчення прав дитини згідно статей Конвенції ООН про прав дитини, законів України; вчить правильно знаходити шляхи захисту своїх прав та інтересів; організовує роботу психологічних та правових консультаційних пунктів, телефонів довіри; налагоджує співпрацю з управлінням у справах дітей, сім’ї та молоді, службою у справах неповнолітніх, кримінальною міліцією;проводить дискусії, ток-шоу, КВК, брейн-ринги, спільні круглі столи дітей з батьками, вчителями;проводить соціологічні дослідження по виявленню найвагоміших проблем дітей різного віку для проведення з ними необхідної роботи; постійно приділяє увагу дітям-сиротам, дітям з обмеженими можливостями, дітям з багатодітних та малозабезпечених сімей, а також талановитим і творчо обдарованим; висвітлює свою роботу у засобах масової інформації школи.
Паламарчук Анна
Денисенко Володимир
Коваль Максим




Немає коментарів:

Дописати коментар